APOC Leasing VI

Project is afgehandeld
  • Introductie
  • Toelichting aanvrager
  • Toelichting Geldvoorelkaar.nl
  • Investeringen

Introductie

Beste investeerder,

Graag bieden we u vanuit APOC Aviation een nieuwe investeringskans aan. 

De jaren 2020 en 2021 zijn moeilijke jaren geweest voor de gehele luchtvaartindustrie. Als gevolg van de COVID pandemie zijn in veel landen lockdowns en reisbeperkingen afgekondigd. De mogelijkheden om te reizen zijn daardoor beperkt en het aantal vliegbewegingen en daarmee de vraag naar vliegtuigonderdelen is sterk afgenomen. De omzet en het resultaat van veel luchtvaartmaatschappijen zijn door de COVID pandemie sterk negatief beïnvloed. Gelukkig zien veel overheden in dat deze terugval tijdelijk is en hebben zij de luchtvaartmaatschappijen geholpen met steunpakketten in verschillende vormen. 

Om de terugval in omzet op te vangen hebben luchtvaartmaatschappijen, maar ook Maintenance, Repair and Overhaul ondernemingen (MRO’s) en andere ondernemingen die actief zijn in de luchtvaart, de uitgaande geldstromen zoveel mogelijk proberen te beperken. Dit betekent onder andere dat de aankopen van onderdelen voor het onderhoud van de vloot tot een absoluut minimum zijn beperkt en dat er een sterke prijsdruk is ontstaan. De eigen voorraad onderdelen van deze ondernemingen is eerst volledig gebruikt en enkel de onderdelen, die benodigd zijn voor het absoluut noodzakelijke onderhoud aan de vliegtuigen, zijn aangekocht. Er zijn zelfs luchtvaartmaatschappijen die de eigen voorraad hebben verkocht om zoveel mogelijk cash te genereren. Dit betekent dus dat er op dit moment weinig voorraad aanwezig is bij veel van onze klanten. Dit zien wij terug in de verkopen van 2022 en ook de verkopen in januari 2023.

Tijdens de COVID periode hebben wij geen medewerkers ontslagen en zijn dus klaar voor de terugkerende vraag naar onderdelen. We zijn met ons team bezig geweest om alternatieve inkomstenstromen (zoals trading en leasing van landing gears en engines) te maximaliseren. Daarnaast hebben wij een stock hub in Singapore en Miami geopend. Ook op de inkoopmarkt heeft APOC zoveel als mogelijk geprofiteerd van de COVID periode. APOC heeft meerdere airframes aangekocht tegen sterk gereduceerde prijzen. Door airframes tegen gereduceerde prijzen in te kopen, wordt op het project een hoger dan gemiddelde marge gerealiseerd. Daarnaast heeft dit ervoor gezorgd dat wij in staat zijn om de verkoop van andere projecten uit te stellen tot het moment dat de prijzen weer op een het niveau zijn van voor de COVID pandemie. Dit moment is nu aangebroken en zien wij duidelijk terug in het prijsniveau en maandelijkse verkopen. Ook is de lease vloot van landing gears fors uitgebreid. Tijdens de COVID periode zijn ook een aantal landing gears aangekocht tegen gereduceerde prijzen. Deze worden nu op lease gezet tegen reguliere tarieven. 

Door het zoeken naar alternatieve inkomstenbronnen en actief voorraad management is APOC gedurende de COVID pandemie altijd in staat geweest alle financieringen tijdig of zelfs vervroegd af te lossen. Nu de vraag naar onderdelen weer sterk aantrekt, zullen ook de onderdelen die in de afgelopen periode bewust zijn vastgehouden aan klanten worden aangeboden.

APOC Aviation gaat na 25 eerdere succesvolle crowdfundingcampagnes graag opnieuw de samenwerking aan met de investeerders van Geldvoorelkaar.nl voor de herfinanciering van een Boeing 737-800 landingsgestel (herfinanciering project APOC Leasing IV - 23451). Dit landingsgestel is in 2019 door APOC aangekocht en inmiddels meerdere malen aan verschillende gerenommeerde Europese luchtvaartmaatschappijen en MRO’s verhuurd. In de huidige huurovereenkomst is een koopoptie voor de huurder opgenomen. Voor het geval dat de huidige huurder geen gebruik maakt van deze koopoptie, worden op dit moment reeds gesprekken gevoerd met een potentiële nieuwe huurder voor een langjarig leasecontract. De verhuurbaarheid van het landingsgestel is dus uitstekend.

Profiel_27196_2_094032.jpg
 
APOC Aviation houdt zich bezig met de levering van gebruikte onderdelen, afkomstig uit de demontage van vliegtuigen, die door (lease)maatschappijen uit de vaart zijn genomen. Wij kopen vliegtuigen, laten deze demonteren en verkopen vervolgens de onderdelen. Deze markt staat internationaal bekend als de aviation part-out markt. Grote en dure onderdelen, zoals landingsgestellen of motoren, die nog een lange resterende levensduur hebben, worden door APOC ook ter lease of huurkoop aangeboden en daarmee voorzien wij in de behoefte van luchtvaartmaatschappijen om dit soort onderdelen flexibel in te kunnen zetten. 

APOC Aviation is gestart in 2014 en opgericht door Max Lutje Wooldrik, een ondernemer in hart en nieren: 
"Toen ik 21 was, startte ik mijn eerste onderneming. Dit was erg leerzaam (en voor studentenbegrippen ook zeer lucratief). Sindsdien heb ik het ondernemerschap nooit meer losgelaten. Na mijn studie Small Business & Retail Management startte ik een bedrijf in telecommunicatie en tevens diverse softwareprojecten, die ik uiteindelijk verkocht heb aan concurrenten in de markt. De verkoop van mijn vorige bedrijf werd aangewakkerd door mijn passie voor vliegen. Sinds 2009 heb ik mijn vliegbrevet. Ik haalde zoveel lol uit het vliegen dat ik heb besloten om mijn toenmalige bedrijf te verkopen om iets in de luchtvaart te gaan doen."

Profiel_27196_2_093441.jpg
Oprichter en CEO Max Lutje Wooldrik

Na een freelance-opdracht bij een bedrijf dat handelde in vliegtuigonderdelen, heb ik in augustus 2014 besloten om APOC Aviation op te zetten. Ik vind het werkelijk fantastisch wat ik doe: ik run een hard groeiende internationale organisatie in een sector waar ik echt van droomde om in te werken. De samenwerking met de investeerders van Geldvoorelkaar.nl is ontstaan in 2016. Vanaf dat moment hebben de investeerders een zeer belangrijke bijdrage geleverd aan het realiseren van onze groei-ambities. Een succesvolle samenwerking, waarbij ik de investeerders dank voor hun vertrouwen!

De omvang van de part-out markt wordt gestimuleerd door het aantal vluchten in met name Azië, low cost airlines die voor veel concurrentie zorgen en de focus van luchtvaartmaatschappijen op kostenreductie. Het verschil in de prijs van een nieuw onderdeel en een gebruikt onderdeel is fors. Vrijwel alle luchtvaartmaatschappijen gebruiken inmiddels gebruikte onderdelen bij reparatie of onderhoud aan hun vloot. Een bedrijf als APOC Aviation profiteert sterk van deze trend en draagt hiermee ook bij aan de circulaire economie.

Tegelijkertijd is het wereldtoneel de afgelopen tijd veranderd. COVID heeft voor een tijdelijke terugval in vraag gezorgd. Daarnaast waren er tot februari 2022 slechts op een beperkt aantal landen handelsrestricties en sancties van toepassing. De situatie in Oekraïne heeft hier verandering in gebracht. Voor onze operationele activiteiten is de impact van deze oorlog zeer beperkt, omdat wij nauwelijks handel hebben met Russische bedrijven. Wel hebben wij door de sanctiewetgeving ons compliance beleid extra aangescherpt. Dit om te voorkomen dat wij zaken doen met bedrijven waarop handelsbeperkingen (sancties) van toepassing zijn. 
 
Profiel_27196_2_093803.jpg
Landing gear

Het team van APOC is compleet met toegewijde sales medewerkers, IT developers en specialisten met jarenlange ervaring op het gebied van  motoren, landing gears en airframes. Recent heeft APOC een Operations manager aangesteld en is gestart met de uitbreiding van de activiteiten middels een sales kantoor in de Verenigde Staten. Daarmee vergroten wij onze afzetmarkt. De in-house IT afdeling is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en toevoegen van nieuwe functionaliteiten aan het zelf ontwikkelde softwarepakket. 

Om de groei van de onderneming te faciliteren heeft APOC recent haar nieuwe warehouse en kantoorfaciliteiten in gebruik genomen. Deze extra faciliteiten zijn gevestigd naast het huidige pand. Het nieuwe kantoor biedt onderdak aan het component sales team, een aantal technische medewerkers en het warehouse team. Door het magazijn hier te centraliseren, kunnen processen nog efficiënter worden ingericht. In de ruimte die vrijkomt in de huidige faciliteit, zal APOC nieuwe activiteiten gaan ontwikkelen. Deze zullen bestaan uit het zelf uitvoeren van reparatie werkzaamheden aan bepaalde onderdelen vanuit de APOC Component Repair Shop. 

In de periode 2016 – 2019 heeft APOC een aantal prijzen (Deloitte Fast 50, FD Gazelle) gewonnen voor het innovatieve karakter en de sterke groei die de onderneming realiseerde. In de periode 2020 – 2021 is de omzet als gevolg van de COVID pandemie, weer beperkt gedaald. Voor 2022 wordt weer een omzet en resultaat groei verwacht. Het is onze verwachting dat we, na een tijdelijke pauze als gevolg van COVID, het sterke groeiscenario van de afgelopen jaren zullen voortzetten. De omzet in 2022 zal naar verwachting het niveau van het recordjaar 2019 overstijgen. We verwachten dat we ook in de komende jaren weer een aantal mooie awards voor groei en innovatie in de wacht zullen slepen.    

APOC Aviation tijdens de pandemie
In oktober 2020 heeft APOC een volgende stap gezet in de realisatie van haar groeiambities. APOC Aviation is een partnerschap aangegaan met private equity investeerder Egeria en heeft daarmee een strategische en kapitaalkrachtige nieuwe aandeelhouder gekregen. Naast het management van de onderneming en enkele andere investeerders, heeft oprichter en CEO Max Lutje Wooldrik een aanzienlijk belang in de onderneming gehouden.

Met de expertise en financiële middelen die Egeria ons heeft geboden, hebben wij in 2021 en 2022 verdere stappen kunnen zetten in de ontwikkeling van de organisatie en het versterken van onze financiële positie. Daarnaast stelt het APOC in staat om op zakelijk vlak nieuwe paden te bewandelen. Zo hebben wij met aanvullend kapitaal van de aandeelhouders in 2021 naast een aantal A320 en B737 landing gears, onze leasevloot verder kunnen uitbouwen met de aanschaf en lease van een Boeing 777 landing gear. Deze aanschaf was tegelijkertijd een opstap naar het verkrijgen van een financieringsfaciliteit bij een buitenlandse bancaire instelling waarin wij voor onze leasevloot een professionele financieringspartner hebben gevonden. Ook in 2022 zullen we de activiteiten van APOC weer verder uitbreiden. APOC zal zelf repair en overhaul werkzaamheden gaan uitvoeren aan een beperkt aantal onderdelen. Hiertoe is een intensief vergunningstraject doorlopen en schuift APOC weer een stuk op in de keten voor gebruikte vliegtuigonderdelen.



Toelichting aanvrager

Businessmodel
Om tot een aankoopprijs van een uit de vaart genomen vliegtuig te komen, dient eerst een potentiële opbrengst bepaald te worden. Wij gebruiken hiervoor zelf ontwikkelde geavanceerde softwaretools die de prijs conservatief benaderen. Hierbij wordt onder andere via verschillende online databases rekening gehouden met historisch betaalde prijzen voor vliegtuigonderdelen. Belangrijke factoren hierbij zijn de vliegtuigspecificaties, zoals het type vliegtuig, de leeftijd en de staat van het vliegtuig (in verband met kwaliteit van de onderdelen).

Profiel_27196_2_092927.jpg 
APOC warehouse medewerker

Na aanschaf van het vliegtuig volgt demontage. Dit besteden wij uit aan tear-down bedrijven. Zij zijn gespecialiseerd in het demonteren van vliegtuigen en gevestigd op diverse vliegvelden wereldwijd. De periode om een vliegtuig te demonteren bedraagt ongeveer drie tot zes weken. De onderdelen worden vervolgens naar ons magazijn in Berkel en Rodenrijs verzonden. 

Onder de afnemers van de onderdelen zijn onder meer MRO (Maintenance, Repair and Overhaul) bedrijven, tussenhandelaren en, in toenemende mate, luchtvaartmaatschappijen met in-house onderhoud. APOC Aviation is bij steeds meer gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen approved als directe toeleverancier. Naast directe verkoop vanuit de vraag van onze klanten verkopen wij ook onderdelen via ons online web portal en via publieke, internationale online databases als ILS en AeroXchange.

Organisatie
APOC Aviation opereert vanuit de entiteit Aircraft Part-Out Company Europe B.V. Aandeelhouders van APOC Aviation zijn de algemeen directeur, Egeria, een groep informele investeerders en Stichting Administratiekantoor (STAK) APOC. In de STAK APOC zijn aandelen gereserveerd voor de participatie van medewerkers van APOC. In 2017 is een Raad van Commissarissen geïnstalleerd. De toetreding van Egeria gaat gepaard met een aanzienlijke versterking van de vermogens- en kapitaalpositie van de onderneming.

Organogram
Profiel_27196_2_092833.jpg 


Voor alle part-out projecten zijn aparte projectentiteiten (besloten vennootschappen) opgericht. In deze projectentiteiten worden de part-out toestellen aangekocht. Ter financiering van deze aankoop gaat de projectentiteit leningen aan met bijvoorbeeld crowdfunders of (informele) investeerders, waarbij de zekerheden van de leningen bestaan uit een pandrecht op activa (waaronder voorraden en debiteuren) van de desbetreffende projectentiteit. APOC Aviation voert vervolgens de demontage, revisie en verkoop van onderdelen ten behoeve van de projectentiteit uit. Deze structuur geeft de investeerders de zekerheden voor de terugbetaling van de lening. 

Naast de projectentiteiten zijn APOC Leasing B.V. en APOC Trading B.V. opgericht. Hierin vinden lease-activiteiten van onderdelen en handelsactiviteiten van landingsgestellen en vliegtuigmotoren plaats. De combinatie van part-out projecten, lease- en handelsactiviteiten zorgt ervoor dat APOC haar klanten optimaal kan bedienen. Daarnaast zorgt de spreiding van inkomsten uit part-out projecten en uit de Leasing en Trading entiteiten voor een stabiele kasstroom. 

Profiel_27196_2_094349.jpg 

In 2020 is APOC Inventory B.V. opgericht. In APOC Inventory wordt alle restantvoorraad opgenomen van projecten, waarvan de financiering volledig is afgelost. Hierna wordt de oorspronkelijke project entiteit geliquideerd. Op deze manier blijft de juridische structuur overzichtelijk en worden kosten voor het in stand houden van de entiteit geminimaliseerd.  

Omzetontwikkeling APOC Aviation 
Vanaf 2014 is APOC Aviation uitgegroeid tot een gerenommeerde speler in de internationale part-out markt. In 2018 is een jaaromzet van ruim € 15 miljoen gerealiseerd. Dit was fors hoger dan de gebudgetteerde omzet voor dat jaar. In 2019 heeft APOC de hoogste jaaromzet behaald sinds haar oprichting. De voor 2019 gebudgetteerde omzet bedroeg € 19,6 miljoen. Door een groter aantal projecten en de toevoeging van de motorendivisie is de omzet over 2019 boven de € 30 miljoen uitgekomen. Deze outperformance gold voor zowel de verkoop van vliegtuigonderdelen, landing gears en motoren. Tijdens het opstellen van het budget 2020 (eind 2019) was het de verwachting dat de omzetgroei van de afgelopen jaren ook in 2020 doorgezet zou worden. In 2020 is de omzet, als gevolg van COVID-19, echter gedaald naar € 22 miljoen. Daarbij zijn vooral de verkopen uit hoofde van part-out nagenoeg tot stilstand gekomen en is de voornaamste omzet behaald middels trading en leasing. Echter, ook in 2020 heeft APOC opnieuw een positief operationeel resultaat behaald. Dit is met name te danken aan de diversificatie van de activiteiten van APOC die in 2018 is ingezet. Door lockdowns en andere reisbeperkingen in veel landen zijn de passagiersaantallen wereldwijd in die periode fors teruggelopen. Als gevolg van teruglopende passagiersaantallen hebben veel vliegtuigen vanaf maart 2020 gedurende langere tijd aan de grond gestaan en is de vraag naar vliegtuigonderdelen afgenomen. De vraag naar (lease) landing gears en engines is echter wel blijven bestaan, of zelfs toegenomen. Dit komt door de beperkte beschikbaarheid van deze grote onderdelen en het feit dat reparatie of revisie van deze onderdelen zeer kostbaar is. 

Veel luchtvaarmaatschappijen geven daarom de voorkeur aan lease of huur van deze onderdelen, boven het laten uitvoeren van een dure reparatie of revisie. Door in te zetten op deze vorm van dienstverlening en te investeren in landing gears en engines, heeft APOC de impact als gevolg van de COVID pandemie weten te beperken. Ook heeft APOC in 2020 en 2021 een aantal mooie transacties gerealiseerd, waarbij landing gears en engines zijn ingekocht en kort daarna weer met een marge zijn verkocht. 

Profiel_27196_2_092956.jpg 
Hoofdkantoor APOC Aviation te Berkel en Rodenrijs

Voor 2021 had APOC weer een herstel van de markt voorzien. De omzet in 2021 is uiteindelijk uitgekomen op circa € 29 miljoen. Dit is lager dan dat we voor dit jaar hadden voorzien. Dit komt met name door het feit dat in 2021 al een herstel van de aviation en componenten markt in het eerste halfjaar was verwacht. Het echte herstel is echter pas in de tweede helft van 2021 ingetreden, waardoor vooral vanaf juli 2021 een groei van de activiteiten uit part-out verkopen is gerealiseerd. De behoefte bij veel mensen om weer te reizen en op vakantie te gaan, de hoge vaccinatiegraad en het vervallen van reisrestricties zijn hier de belangrijkste redenen voor.

Voor 2022 is APOC uitgekomen op een totale omzet van € 35,9 miljoen. Het operationele resultaat voor 2022 is ten opzichte van de inschatting in augustus ongewijzigd en bedraagt € 5,4 miljoen. Dit is exact gelijk aan het budget dat aan het begin van het jaar is opgesteld. Ten opzichte van 2022 wordt voor 2023 een stijging van zowel de omzet als het operationele resultaat verwacht.
 Profiel_27196_2_094853.jpg

De geconsolideerde jaarcijfers 2017 tot en met 2021 zijn door HLB Den Hartog Accountants en Adviseurs gecontroleerd en van een goedkeurende accountantsverklaring voorzien. Jaarcijfers 2022 betreffen nog interne cijfers.  

Meer informatie over de status van reeds gefinancierde projecten treft u aan bij het onderdeel ”Gerealiseerde projecten".

De lening
De financiering zal worden aangewend voor de herfinanciering van een Boeing 737-800 landingsgestel (APOC Leasing IV - 23451). 

Investeringsbegroting

Bestedingsdoel
Bedrag
Herfinanciering Landingsgestel APOC Leasing IV
€ 1.660.000,-
Benodigd via Geldvoorelkaar.nl
€ 1.660.000,-

Gerealiseerde projecten

Lening

Projectnaam

Object van aankoop

Datum van aankoop

Status

15675  

APOC Project E  

Airbus A319 

Oktober 2016 

Vervroegd afgelost. 

16459 

APOC Project F   

Airbus A319 

December 2016  

Vervroegd afgelost. 

17151 

APOC Project J  

Airbus A320 

November 2017 

Vervroegd afgelost. 

17368  

APOC Project L 

Airbus A320 

Januari 2018 

Vervroegd afgelost.

18795 

APOC Leasing   

Boeing 737-800 

Augustus 2018   

Vervroegd afgelost. 

18922 

APOC Project N  

Airbus A320  

November 2018   

Conform planning afgelost. 

19584  

APOC Project R   

Boeing 737-700  

April 2019  

Conform planning afgelost.

20416  

APOC Project U   

Airbus A320 

Augustus 2019  

Conform planning afgelost.  

20687  

APOC Trading  

Vliegtuigmotoren  

September 2019  

Conform planning afgelost.  

20853  

APOC Project V   

Airbus A319 

November 2019  

Conform planning afgelost.  

20880 

APOC Project W  

Airbus A319  

November 2019    

Conform planning afgelost. 

21097 

APOC Project S  

Boeing 737-700   

Maart 2019 

Conform planning afgelost. 

21183  

APOC Leasing II  

Boeing 737-800 landingsgestel  

December 2019  

Conform planning afgelost. 

21372 

APOC Project X   

Airbus 321-211  

Januari 2020  

Conform planning afgelost.  

21773  

APOC Project Y  

Airbus 319  

Maart 2020  

Conform planning afgelost.  

22328  

APOC Project Z  

Airbus 320-214  

Mei 2020  

Conform planning afgelost.  

22485 

APOC Project AB   

Airbus 319-100  

Augustus 2020  

Conform planning afgelost en hierna succesvol geherfinancierd. 

23027  

APOC Project AA   

Airbus 320-232  

Januari 2021  

Conform planning afgelost en hierna succesvol geherfinancierd

23315  

APOC Leasing III  

Herfinanciering Boeing 737-800 landingsgestel 

-

Conform planning afgelost.

23451  

APOC Leasing IV  

Boeing 737-800 landingsgestel  

Januari 2021  

Leasecontract t/m januari 2023.   

23704  

 APOC Project AD 

Boeing 737-732 

Maart 2021  

Aflossing gepland voor februari 2023. 

23705

APOC Project AG  

Boeing 737-732  

Maart 2021  

Aflossing gepland voor februari 2023. 

26597

APOC Project AB II

 Airbus 319-100

 Augustus 2020

Aflossing gepland voor september 2024.

26598

APOC Project AA II

 Airbus 320-232

 Januari 2021

Aflossing gepland voor december 2024.

27102  

APOC Leasing V  

Boeing 737-800 landingsgestel  

Januari 2021  

Aflossing gepland voor 2024.   

 

Toelichting Geldvoorelkaar.nl

De lening wordt aangevraagd als Flexlening met een looptijd van 36 maanden en een bruto jaarrente van 7% (lees meer over uw effectieve rendement). 

Rente en aflossing zullen als volgt worden betaald:
  • € 660.000,- van de leensom zal annuïtair afgelost worden, met een maandelijkse betaling van een vast bedrag, bestaande uit een deel rente en een deel aflossing;
  • € 1.000.000,- zal aflossingsvrij worden verstrekt, waarbij de rente maandelijks wordt voldaan en de volledige aflossing aan het einde van de looptijd.
De effectieve rente wordt zichtbaar bij het doen van uw investering. 


De Geldnemer mag op ieder moment gedurende de looptijd van de lening de lening in één keer in het geheel vervroegd aflossen, waarbij aan de investeerders ten minste 3 maanden rente wordt vergoed (bijv. bij volledige aflossing na 2 maanden is de rentevergoeding 3 maanden). 

Geldnemer is APOC Leasing B.V. (externe creditratings: Graydon 0,39% PD / Creditsafe score 75). Er is bij deze lening geen sprake van hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. 

De classificatie van dit project is berekend op basis van de uit de prognoses resulterende betaalcapaciteit. In dat geval hanteert Geldvoorelkaar.nl standaard een risicoclassificatie 5 / 5s. Meer uitleg hierover leest u op de pagina Onze Werkwijze.  

Onderstaande zekerheden zijn van toepassing op deze lening.

Zekerheid (meer uitleg)
Toelichting
1. Borgstelling
Een zakelijke borgstelling van Aircraft Part-Out Company Europe B.V. voor een maximumbedrag van € 1.660.000,- voor de volledige looptijd van de lening.
2. Pandrecht (1e rang) op
Debiteuren die uit de lease van het bij deze lening behorende Boeing 737-800 landingsgestel ontstaan van APOC Leasing B.V. 
 
Bedrijfsinventaris, specifiek bedoeld op het bij deze lening behorende Boeing 737-800 landingsgestel van APOC Leasing B.V. 
3. Non-onttrekkingsverklaring
Af te geven door de aandeelhouders van APOC Leasing B.V. Hierin wordt vastgelegd dat er geen dividenden worden uitgekeerd en dat er geen terugstorting van kapitaal zal plaatsvinden, voordat de lening van Geldvoorelkaar.nl geheel is afgelost. Het is Geldnemer wel toegestaan om de vrij beschikbare cashflow uit APOC Leasing B.V. aan Aircraft Part-Out Company Europe B.V. en haar dochtermaatschappijen ter beschikking te stellen.


Investeringen

Geïnvesteerd
Datum
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.100
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 900
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 20.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 5.500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 3.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 4.500
24-02-2023
€ 15.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 15.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 6.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 25.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 50.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 6.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 900
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.700
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 6.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 7.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 20.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 7.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 4.100
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.600
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 700
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 700
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.800
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 3.500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.400
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 1.100
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.900
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.400
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.400
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 700
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 700
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 7.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.300
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 50.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 15.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 9.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 4.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 25.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 6.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 9.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 8.000
24-02-2023
€ 50.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 25.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 400
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 15.000
24-02-2023
€ 10.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 5.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 1.500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 15.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.300
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 600
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 2.000
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 1.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 800
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 200
24-02-2023
€ 20.000
24-02-2023
€ 100
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 2.500
24-02-2023
€ 500
24-02-2023
€ 3.000
24-02-2023
€ 300
24-02-2023
€ 5.400
24-02-2023
Investeren
Project is afgehandeld
Campagne details
Geïnvesteerd bedrag
€ 1.659.300
Bedrag
€ 1.659.300
Rente
7%
Looptijd
36 mnd.
Classificatie
5
Projectnummer
27196
Product
Flexlening
Leendoel
Herfinanciering
Zekerheden
PRBSNO
G-PD percentage
0,39%
Creditsafe score
75