Bericht van de ondernemer
Op de vakbeurs 'Sunday School' was de nieuwe zomercollectie voor 2020 voor het eerst 'publiekelijk' te zien.
De collectie werd heel enthousiast ontvangen door de aanwezige retailers. Zo goed zelfs, dat we een tiental nieuwe verkooppunten hebben kunnen realiseren.
Ook zijn de account managers nog steeds druk met de verkoop. Zij weten, naast de reeds bestaande verkooppunten, op regelmatige basis nieuwe wederverkopers aan ons te binden.
Nais Kidswear timmert dus flink aan de weg en weet elk seizoen weer een uitbreiding van het aantal klanten te realiseren.
Afgelopen week zijn de eerste besprekingen voor de volgende wintercollectie van Legends22 geweest. De eerste 'tastbare' stap voor ons in de overname van de merken van Zazi Brands. Samen met ons team hebben we de eerste opzet gezien en besproken. De ontwerpster weet haarfijn de essentie van de merken te vatten in een verfrissende nieuwe look maar met behoud van de kenmerkende stijl.
Een ijzersterke basis dus waarop we kunnen vertrouwen, maar met onderscheidende elementen om ook vernieuwend te kunnen zijn.
Daarom dank aan iedereen die dit mede mogelijk maakt en reeds het vertrouwen in ons heeft uitgesproken!